piščančji kari

na dan

Z indijsko kuhinjo sem se prvič srečala pred kakšnimi dvemi leti in se v trenutku zaljubila v polnost okusov, vonjev in barv. Zaenkrat sicer še nisem imela priložnosti okusiti pristne indijske hrane, ampak le približke v restavracijah pri nas. No, nekega dne pride na vrsto tudi to … do takrat pa …

… ker sem želela to čarovnijo okusov večkrat okusiti, sem začela sama eksperimentirati in pripravljati kari po svoje. Ne vem, ali je tako prav, verjetno bi se indijci zgražali nad mojim receptom, ampak meni in mojemu možu je všeč. Na jedilniku se zagotovo pojavi vsaj dvakrat mesečno. Pripravljen je hitro, v hladilniku pa tudi počaka kak dan ali dva, da mi ni treba prav vsak dan kuhat :)

Osnovne sestavine:

  • cca 750 g piščančjih stegen brez kosti in kože (lahko tudi mešano piščančje meso, prsa);
  • 1 žlica maščobe (sama najraje uporabljam domačo svinjsko mast);
  • 2 žlici začimbne mešanice curry madras (lahko tudi navadni curry);
  • 1 žlička kurkume v prahu;
  • 1 žlička garam masale;
  • 1/2 žličke semen črne kumine (lahko tudi manj, ker imajo precej intenziven okus);
  • kajenski poper in/ali čili (po okusu, kolikor močno pekoče še zmorete);
  • 1 žlica tapiokine moke (lahko tudi koruzni škrob, riževa moka, …) – za paleo/lchf verzijo se to izpusti;
  • 1 pločevinka kokosovega mleka (najraje imam kokosovo mleko, ki ga prodajajo v supermarketih na oddelkih z azijsko hrano – ima cca 60 kcal/100 ml in je bolj redko od običajnih mlek v pločevinkah);
  • 2 žlički soli;
  • poper.

Opcijsko (tega ne uporabim vedno – odvisno od časa, ki ga imam na voljo za pripravo):

  • 1 čebula;
  • 3 stroki česna;
  • košček svežega ingverja (naribanega).
Untitled 1.jpg
Osnovne sestavine za piščančji kari

Priprava:

  1. Kari pripravljam najraje v litoželezni ponvi, lahko pa se ga pripravi tudi v navadni.
  2. Na močno segreto ponev dam maščobo in nato piščančje meso, razrezano na srednje velike koščke. Pustim na močnem ognju in pokrijem s pokrovko (sicer maščoba močno škrobi daleč okrog).
  3. Po približno 1 minuti odmaknem pokrovko, meso obrnem, da se enakomerno popeče. V tem času začne meso tudi izločati precej tekočine. Tekočino z žlico sproti izločam iz ponve, da se meso še naprej peče (sicer bi se kuhalo).
  4. * Zbrano tekočino prelijem v drugo ponev, v kateri pocvrem nasekljano čebulo (lahko tudi česen in ingver). – ta korak včasih tudi izpustim in tekočino (brez čebule, česna in ingverja) dodam mesu, da se ne izsuši in prepeče.
  5. Po približno 3-5 minutah dodam popraženo čebulo preostalemu mesu in vse skupaj še nekaj časa kuham na zmernem ognju. Zalijem s pločevinko kokosovega mleka.
  6. V možnarju strta semena črne kumine dodam ostalim začimbam (brez pekočih!) in tapiokini moki, ter vse skupaj dobro premešam ter dobljeno mešanico stresem na meso, ki se kuha v kokosovem mleku. Kuham še približno 2 minuti. Če je masa pregosta, dodam še 1 dl vode (oz. po občutku). Vse skupaj mora še vedno ostati kremasto in ne preredko.
  7. Ponev odstavim z ognja in šele na koncu dodam kajenski poper ali semena čilija. Pokrijem in pustim v ponvi vsaj še 10 minut.

Kari jem najraje z indijskim kruhom naanom, ki ga tudi vedno sama pripravim – prav tako po svojem občutku. Enkrat si moram zapisati postopek in ga objaviti… zaenkrat še iščem najboljšo varianto.

Jed dobro tekne tudi v kombinaciji s kuhanim rižem in poljubno kuhano zelenjavo.

Dober tek!

Pripravljen piščančji kari in naan
Advertisements

Komentiraj:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s