losos s šparglji

Bližajo se “tisti dnevi v mesecu” in takrat ponavadi postanem sitna, pojedla bi na tone čokolade oziroma karkoli sladkega, … in še bi lahko naštevala … ja, hormonom se malce utrže … in glede na to, da hormoni za normalno delovanje potrebujejo zdrave maščobe, sem današnjo jed namenila prav njim, gospodom hormonom! … no, in sebi, da se ponovno uravnovesim.

Sestavine:
– file lososa (200 g),
– 6 zelenih špargljev,
– 6 češnjevih paradižnikov,
– domače oljčno olje,
– sezamova semena,
– poper in sol.

Priprava:
Tudi za današnjo jed se nisem pretirano namučila. Najprej sem na pari zmehčala šparglje. Po približno 10 minutah sem dodala še paradižnike in pustila, da se je vse skupaj malce ohladilo. Tačas sem v vročo ponev že položila file lososa. Pri tem nisem uporabila nobenega olja, saj je losos že sam po sebi dovolj masten. Pekla sem ga približno 6 minut (po 3 na vsaki strani). Zadnji dve minuti sem v ponev dodala še šparglje in paradižnike. Če vam okus surove ribe ni všeč, lahko podaljšate čas pečenja, vendar pazite, da ga ne preveč izsušite.
Pri serviranju sem uporabila še domače oljčno olje, sezam ter poper in sol.

Mislim, da se hormoni po tej porciji maščob, proteinov in drugih blagodejnih sestavin ne bi smeli prav dosti pritoževati.

Zanimivosti:
Losos vsebuje:
– omega-3 maščobne kisline,
– beljakovine,
– vitamine skupine B,
– vitamin D,
– selen,
– kalij.

Na spodnji fotografiji so lepo prikazane stopnje “zapečenosti” lososa.

Vir fotografije: e-revija Fine Cooking, June/July 2014 – No. 129

 

Advertisements

Komentiraj:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s