smoothie za dobro jutro

Smoothie je že približno eno leto skoraj vsak dan na častnem mestu, saj z mojim dragim z njim pričneva dan. Sploh zame pa se prične sezona smoothijev, ko se dnevi daljšajo in temperature dvigajo.
Prepletanje čudovito svežih okusov, barv in tekstur je zmagovita formula, ki naju vsak dan znova prepriča. Kombinacij je neskončno, običajno pa se drživa le enega pravila. Najini smoothiji namreč  vsebujejo večinoma sadje (odvisno od letnega časa), nekaj listov listnate zelenjave (mlada špinača, regrat, …), kosmiče (ovseni, pirini, pšenični, kokosovi, …), ingver ali cimet (ali oboje), nekaj tekočine (jogurt, mleko, rastlinske napitke, …), občasno manjšo merico proteinov (sirotkinih ali poljubnih presnih) ter včasih tudi datlje.

Sestavine:
– zvrhana žlica ovsenih kosmičev,
– 50 g zmrznjenih borovnic,
– 100 ml mandljevega napitka in 10 g riževih proteinov,
– 1 manjše jabolko,
– 1/2 banane,
– 2 jagodi,
– košček svežega ingverja – pozor, ne tako velik kot je na spodnji fotografiji ;),
– 1 svež datelj,
– pest mladega regrata.

Glede na to, da sem bolj zmrzljive sorte, si v smoothie vedno dodajam svež ingver (na telo ima grelni učinek) in sem okusa že zelo navajena. Kdor ga uporablja prvič, naj bo previden s količino, saj lahko zelo hitro prekrije ostale okuse, pa še rahlo pekoč je.
Borovnice sem prej odmrznila. So pa za poletne dni zmrznjeni sadeži odlični za smoothije, saj ustvarijo večjo gostoto in bolj čvrsto teksturo napitka.

Advertisements

Komentiraj:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s